قطعه نام آوران در آرامستان باغ بهشت شهرداری بابل احداث می گردد

مهندس واثقی: احداث قطعه ای بنام نام آوران یک امر ارزشمندی است و ‌امیدوارم تدفین در این قطعه براساس شاخص هایی که تعیین می گردد انجام پذیرد.

ارسال کننده

روابط عمومی سازمان آرامستان های شهرداری بابل

تاریخ ارسال

1401/10/05

به گزارش روابط عمومی سازمان آرامستان های شهرداری بابل، جلسه هیات مدیره این سازمان با حضور مهندس جعفر واثقی رییس کمیسیون برنامه و ‌بودجه شورای اسلامی شهر بابل، مهدی حیدری معاونت خدمات شهری شهرداری بابل، حاج عباس نصیری جانباز ۷۰ درصدی و عضو هیات مدیره، سید علی رحیمایی عضو هیات مدیره و ‌مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری بابل تشکیل گردید.


در این جلسه طرح احداث قطعه نام آوران که از سوی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری بابل مطرح گردید به تصویب رسید.
مهندس واثقی رییس کمیسیون برنامه و‌ بودجه شورای اسلامی شهر بابل در سخنانی گفت: با توجه به درجه بالای فرهنگی شهر بابل که شهری علم پرور و در صحنه های علمی، فرهنگی و ‌ورزشی و ‌اجتماعی نخبگان و ‌نام آوران بسیاری دارد، احداث قطعه ای بنام نام آوران یک امر ارزشمندی است و ‌امیدوارم تدفین در این قطعه براساس شاخص هایی که تعیین می گردد انجام پذیرد.


سید علی رحیمایی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری بابل گفت: بنابر تاکیدات مهندس کیانی شهردار محترم بابل، کلیات احداث قطعه نام آوران به تصویب هیات مدیره رسیده است و ‌امیدواریم تا پایان سال جاری با استفاده از نظرات نخبگان بتوانیم ضوابط اجرایی تدفین در قطعه نام آوران را تدوین نماییم‌.
همچنین دراین جلسه  نامه های شهروندان محترم بررسی و‌ تصمیم‌گیری گردید.